2005/09/22

屢敗屢試




前日個溫度計跌左落水,死左。今日去魚街買過新既,順便重新綁過條電線,再用索帶固定晌其他電線上面,冇咁礙眼之餘,個吸盤就算再甩都唔會成個溫度計跌落水
幾日前起身見到檯面有條魚乾。大概每隔個零兩個月就會有條魚跳缸自殺。養藍眼燈果時就跳得更頻密,每個月都跳兩三條。通常都係夜蘭人靜既時候跳。原因不明,可能訓得唔好
兩包高級活性炭已經拎走左,除左每日換水暫時唔打算做其他野。早兩日去養魚 forum 度求救,有網友轉載左一篇台灣人寫關於水質混濁問題既分析。台灣人篇文既科學根據好似好充份,起碼晌高考讀生物同化學既我都覺得好有說服力,雖然呢兩科我只係勉強及格。照咁睇缸水變到蔗汁咁,根本唔係硝化系統可以搞得掂既。我都唔知係幾時開始迷信硝化系統可以令水質變清,應該係幾年前初學養魚就誤會左
今日晌魚街見到好多日文包裝既產品,聲稱可以將黃泥水變成蒸餾水咁清澈。但晌未搞清楚點解缸水會濁成咁之前,都係無謂再o徒錢買野喇
同場加映一隻灰白色既蝦。當蝦身由透明變成灰白色,通常都好快會死嫁喇,呢個算係養魚人既共識。以前我養既蝦死前都係咁上下樣,但圖中果一隻已經有成個月係咁既顏色,起居飲食同其他蝦冇分別
擺晌檯面呢個迷你魚缸,長闊高都只係居居十零吋,但內裡難以理解既野實在太多,晌個缸面前既我真係好渺小